360° Center |
360° Center er et intelligent omstillingssystem, og en integreret del af enhver fastnetløsning vi tilbyder. Systemet har alle de opkaldsadministrative funktioner virksomheden skulle have behov for – og lidt til. Med 360° Center kan du optage samtaler, opsætte menuvalg, administrere telefonsvarere, indstille hjemmearbejdspladser og meget, meget mere.
|
360° Switchboard |
Få et hurtigt overblik over virksomhedens aktuelle telefoni med 360° Switchboard. Oversigterne er farveorganiseret og hjælper dig, med at holde styr på opkaldskøer, seneste opkald, hvilke brugere der er optagede og detaljer over igangværende opkald. Læs mere om 360° Switchboard her. Læs mere om 360° Switchboard her |
360° Statistics |
Ønsker du statistikker over f.eks. virksomhedens opkaldstidspunkter og -varigheder, så har du brug for 360° Statistics, som er et program, der lader dig dykke ned i virksomhedens eksisteren de telefonfakta. Her kan du følge alt fra opkaldsdetaljer på enkelte køer, til geografiske placeringer af opkald på et kort. Læs mere om 360° Statistics her |
360° Communicator |
Brugervenligheden er i højsædet med 360° Communicator, hvor en vifte af funktioner kun er et enkelt klik væk. Programmet åbnes i et vindue, hvorfra du kan se, om virksomhedens brugere er optagede eller ledige, sende sms, administrere opkaldskøer og omstille samtaler. Læs mere om 360° Communicator her.
|